Friday, January 29, 2010

perdizes

Neljapäeva hommikul hakkasin olukorrast juba selgemalt aru saama. Ilm oli hommikul ilus ja veetsin pool tundi terassil. Selleseamal mida on näha fotodel. Oli tõeline Brasiilia päike hoolimata sellest, et ta vist Sao Paulos alati pilve varjust paistab.

Minu korterikaaslasteks on siis 2 itaalia poissi - kelle mõlema nimi on Daniele, sveitsi poiss Simon, prantsuse neiu Carol ja veel 2 brasiilia tüdrukut kelle nimed mul vist hetkel korrektselt ei meenu. Ja tegelikult on siin ruumi veelgi, nii et tõenäoliselt tuleb siia veel inimesi. Ja muidugi on siin kogu aeg igasuguseid külalisi, praegu näiteks Simoni hullud sõbrad Sveitsist.
See elamisplace on ise suhteliselt vana ehitis, mis kindlasti vajaks remonti kuid... praegu ei tundu see hädavajalik olevat, sest on lihtsalt nii soe. Ja muidugi see terass, kus on võimalik päikest nautida ja õhtul üks caiprinha juua.

Tähtis on aga see, et asukoht on suurepärane. See asub Vila Madalena ja Perdizesi linnaosade piiril, mis on turvalised nn. keskklassi elamurajaoonid. Vila Madalenas elab ka palju üliõpilasi ja muidu noori. Ning kesklinnast asuvad need vaid ehk poole tunni kaugusel, millest nüüdseks aru saanud. Ja pool tundi on Sao Paulos sama kui mitte midagi, nada nada...

Suuremast segadusest aitas mul üle saada Erik - eesti noormees, kes Sao Paolos elab juba 5 aastat. Ta elab koos oma abikaasa Julianaga minust u. poole tunni tee kaugusel, nii et meil oli lihtne juba neljapäeva pärastlõunal kohtuda. Läkisime ühte kaubanduskeskusesse Palmeirase staadioni läheduses, kus meil õnnestus osta mõned väga vajalikud asjad, eelkõige pistik mille abil saan nüüd arvutit kasutada. Aga mis sellest ikka...

Õhtul läksime Eriku, Juliana ja teistega natuke õlut joome ja pärast õhtu lähedalasuvasse elava muusikaga peokohta. Siis saime ka minu korterikaaslastega kokku. Sambastiile viljelev ansambel jättis mulle tõesti kujutlematu mulje. Kuigi jah, kõik see läks muidugi kokkuvõtteks väga kalliks. Ja nagu ma nüüdseks avastanud olen, on SP kõik lausa uskumatult kallis. Sao Paolo on Brasiilia NY, kuid oma osa mängib ka see, et Brasiilia reaal viimastel aastatel välisvaluutuade vastu märgatavalt tugevnenud on.

No comments:

Post a Comment